طریقه خروج نفرات از آسانسور در زمان قطع شدن برق

طریقه خروج نفرات از آسانسور در زمان قطع شدن برق(شهرستان لاهیجان)

روش های مقابله به هنگام گیر افتادن در آسانسور

1- آرامش خود را حفظ نمایید.

قرار نیست شما مدت طولانی در آسانسور بمانید پس نگران نباشید.
بصورت عادی نفس بکشید و اصلا دچار استرس و اضطراب نشوید. حتما می دانید که اسانسور تهویه درستی در این حالت ندارد اما تا نجات شما اکسیژن کافی وجود دارد.
اگر آسانسور شلوغ است و تعداد نفرات زیاد می باشد و این موضوع شما را نگران کرده است که با کمبود اکسیژن مواجهه شوید باید بگویم که اصلا جای نگرانی نیست. چون حتما رفت و آمد در ان مکان زیاد است و افرادی منتظر خروج شما می باشند و به سرعت شما را نجات خواهند داد. اگر هم تنها هستید حتما به میزان کافی اکسیژن وجود دارد.
یک منبع نور پیدا کنید تا ترس و واهمه شما کمتر شود. می توانید چراغ قوه گوشیتان را روشن کنید.

2- کمک کننده ای را صدا بزنید

اگر آسانسور بواسطه قطع برق توقف نکرده می توانید دکمه اضطراری آن را فشار دهید. دیگران را مطلع نمایید، که شما گیر افتاده اید. اما اگر برق نیست با صدای بلند کمک بخواهید. یا با ضربه زدن به دیوار آسانسو دیگران را مطلع نمایید. البته ضربه های آسیب زننده ممنوع .
البته اگر در آن مجتمع کسی را دارید می توانید با آن تماس بگیرید. یا می توانید با نگهبانی ساختمان و یا آتشنشانی تماس بگیرید تا به کمکتان بیایند.

دکمه های دیگر را برای باز شدن درب امتحان کنید.

البته اگر آسانسور در جای مناسبی ایستاده باشد که بتوانید خارج شوید!
1. دکمۀ مقصد قبلی را دوباره فشار دهید.
2. دکمۀ طبقه ای که در آن گیر افتاده اید را فشار دهید.
3. دکمۀ باز شدن درب را هم امتحان کنید.

دکمه توقف را فشار دهید

دکمۀ توقف را فشار دهید؛ اگر گیر کرده بود، آن را بیرون بکشید و دوباره فشار دهید. این کار به شما اطمینان می دهد تا در موقع حرکت آسانسور از آن خارج نشوید.
امیدواریم که در چنین موقعیتی گیر نکنید. اگر هم گیر افتادید حتما توصیه های ما را خوانده باشید و به آنها عمل کنید.

برقکاری ساختمان در لاهیجان

انجام پروژه های  صفر تا صد ساختمانی در لاهیجان – سیم کشی برق و رفع اتصالی – سیم کشی تلفن و رفع خرابی -نصب آنتن مرکزی – نصب و تعمیر لامپ، چراغ و لوستر – نصب و تعویض کلید و پریز – نصب و تعمیر سنسور و تایمر مشاعات – نصب  دوربین – نصب و تعمیر آیفون

  ۰۹۱۱۱۴۳۶۰۷۷      ۰۹۱۱۱۴۳۶۰۷۷