مرغ frizzle (پر وارونه )

ا

این مرغ از جمله نژاد های زینتی به شمار میرود ، ساختار پر در این مرغ بسیار جالب میباشد که هر بیننده ای را مجذوب خود میکند. این پرنده را در نمایشگاه های طیور به وفور می یابید.

نکته ای که بسیار حائز اهمیت است پرهای زیبای پرنده میباشد که در صورت تراکم کمتر موجب زشت دیده شدن این پرنده میگردد ، نام دیگر این نژاد مرغ زشت میباشد. البته ناگفته نماند این مرغ جزو نژادهای خاص محسوب میگردد.

مرغ نژاد فریزل جزو قدیمی ترین نژادهای موجود از مرغ ها میباشد که سابقه پیدایش آن برمیگردد به سال 1600 میلادی ، البته دانشمندان منشع دقیق پیدایش این پرنده را نتوانسته اند به قطعیت بگویند اما احتمال میدهند که منشع مرغ فریزل خاورهای دور همانند چین یا شرق هندوستان باشد.

پرهای مرغ فریزل بسیار شکننده و حساس میباشد، بدنه پرنده با این پرها پوشیده شده است ، اما متاسفانه این پرها به هیچ عنوان عایق خوبی برای پرنده نیستند و در فصول سرد نیاز به مراقبت های بسیار ویژه ای هستند. برعکس در گرما مشکلی برای آنها پیش نخواهد آمد و میتوانند حتی در دمای 50 درجه هم زندگی کنند.

مطالبی که در این صفحه و صفحات تجربه های دیگر گذاشته شده صرفا تجربه های شخصی بوده وممکن است که دارای  هیچ گونه منبع علمی نباشد.

  • به هیچ عنوان ضمانت نمی کندکه اطلاعات موجود در این سایت، دقیق، کامل، به روز یا بدون خطا باشد.
  • هیچگونه مسئولیتی در برابر تبعات ناشی از هر گونه استفاده از مضامین این سایت را بر عهده نمی‌گیرد.
  •  هیچگونه مسئولیتی در برابر صحت اطلاعات موجود در گزارش‌های تحلیلی تهیه شده توسط کارشناسان این شرکت که بر روی این سایت قرار می‌گیرد بر عهده نمی‌گیرد و نظرات ارائه شده در این گزارش‌ها به هیچ وجه به عنوان توصیه‌ای جهت خرید، فروش یا نگهداری سهام شرکت‌ها و سایر ابزارهای معاملاتی نمی‌باشد و مسئولیت استفاده از این اطلاعات با مراجعه کنندگان به این سایت می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید